Gondnokság
(1) A polgármester közvetlen irányítása alatt működik a Gondnokság, mely ellátja a Hivatal működéséhez kapcsolódó alábbi gondnoksági feladatokat:
a) Anyag és tárgyi eszköz raktár működtetése,
b) A Hivatal részére tárgyi eszköz, nyomtatvány, irodaszer, tisztítószer és egyéb anyag beszerzése, ellátás, bizonylatolás,
c) Anyagkönyvelés,
d) Selejtezés, leltározás,
e) Hivatali küldemények postázása,
f) Közgyűlési anyagok, hivatali küldemények futárszolgálati kézbesítése,
g) Telefonközpont működtetése,
h) Portaszolgálat biztosítása,
i) Fénymásolás,
j) Hivatali, önkormányzati gépjárművek szabályzat szerinti üzemeltetése,
k) Karbantartási feladatok ellátása,
l) Udvarosi feladatok ellátása,
m) Választások technikai hátterének biztosítása.
(2) A Gondnokságot a vezető gondnok vezeti.
(3) A Gondnokság létszáma 10 fő.