Új kormányablak segíti az ügyintézést Szekszárdon
Esztétikus környezetben, felkészült ügyintézők a megfelelő informatikai háttérrel felszerelve 2500 ügytípusban tudnak segítséget nyújtani az állampolgároknak.
A cél az ügyfelek igényeinek hatékony és gyors kielégítése.
György István területi közigazgatásért felelős államtitkár az átadó ünnepségen elmondta, Tolna megyében jólszervezett a közigazgatás, ugyanakkor felhívta a figyelmet arra, hogy ma a pandémia miatt kétmillió okmány megújítatlan az országban. Ezeknek érvényességét a veszélyhelyzet lejártával 120 napon belül rendezni kell.
Domokos Péter kormányablakokért felelős miniszteri biztos elmondta, a kormányablakok folyamatos fejlesztésén túl azon is dolgoznak, hogy a jövőben növeljék az otthonról intézhető ügyek számát.
A Bezerédj utcai Tolna megye 10. kormányablaka, Szekszárdon pedig a 2., ami nemcsak a megyeszékhely, hanem a környék lakosságának kényelmét is szolgálja.
A nemzetiszínű szalagot György István területi közigazgatásért felelős államtitkár, Domokos Péter kormányablakokért felelős miniszteri biztos, Horváth István országgyűlési képviselő, dr. Horváth Kálmán kormánymegbízott, dr. Lehőcz Regina, a Tolna Megyei Kormányhivatal főigazgatója és dr. Ugodi Andrea, a Szekszárdi Járási Hivatal vezetője vágták át.