Közlemény a Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadás szüneteléséről

2021.03.07

Közlemény

a Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadás szüneteléséről

 

 

A védelmi intézkedések ideiglenes szigorításáról szóló 104/2021. (III. 5.) Korm. rendelet  közigazgatás működésére vonatkozó előírásainak végrehajtása érdekében 2021. március 8-tól 2021. március 22. napjáig a Polgármesteri Hivatalban szünetel az ügyfélfogadás.

 

A Polgármesteri Hivatal épületébe ügyintézés céljából kizárólag azok az ügyfelek léphetnek be, akiknek személyes megjelenését jogszabály kötelezővé teszi.

Ilyen személyes megjelenést igénylő ügyekben az ügyfélfogadás kizárólag előzetes időpontegyeztetés (telefonon, interneten) alapján lehetséges. A foglalható időpontok érdekében szíveskedjenek felvenni a kapcsolatot az érintett ügyintézővel a Polgármesteri Hivatal központi telefonszámán 74/504-100 vagy közvetlenül a https://szekszard.hu/hu/polgarmesteri-hivatal/elerhetoseg oldalon megtalálható elektronikus vagy telefonos elérhetőségeken.

 

Kérjük, hogy az ügyfélkapuval rendelkező állampolgárok elsősorban az online ügyintézési lehetőségeket vegyék igénybe. A leggyakoribb ügykörökben elérhető az elektronikus ügyintézés az Önkormányzati Hivatali Portálon, amely a https://e-onkormanyzat.gov.hu weboldalon érhető el (a bejelentkezés ügyfélkapu regisztrációval, elektronikus személyi igazolvánnyal, vagy telefonos azonosítással történik). Ennek linkje Szekszárd Város weboldalán is megtalálható https://szekszard.hu/hu/polgarmesteri-hivatal/ugyintezes/elektronikus-ugyintezes/elektronikus-ugyintezes. Továbbá valamennyi ügyben lehetőség van a kérelem benyújtására ún. e-papír szolgáltatás használatával (https://epapir.gov.hu, a bejelentkezéshez szintén ügyfélkapus azonosítás szükséges).

 

Az ügyfélkapuval nem rendelkező ügyfelek számos ügyben postai úton is leadhatják kérelmüket, valamint azt a Polgármesteri Hivatal portaszolgálatánál kihelyezett gyűjtőládába is elhelyezhetik.

 

Lehetőség van az adók, díjak, illetékek elektronikus úton történő rendezésére. Ehhez az Önkormányzati Hivatali Portál https://e-onkormanyzat.gov.hu weboldalán az érintett önkormányzat kiválasztását követően a bal oldali menüsorban található „Adók, díjak, illetékek befizetése” menüre kell kattintani, és követni az utasításokat.

 

Megértésüket és segítő együttműködésüket köszönjük! 

 

                                                                                                          dr. Gábor Ferenc

                                                                                                                    jegyző